Bence evler dubleks yada triplex olmadığı sürece kameralı sistem almak gereksiz oluyor düşüncesindeyim. Ben normal telsiz aldım. Kargonun gelmesini bekliyorum. Ben mutfakta yemek yaparken yada otururken bebeğimin sesini duyayım yeter, zaten hemen yanına gideceğiz sonuç olarak. Ses duyarlılığının iyi olması, menzil dışına çıkınca uyarı vermesi, güvenli ve parazitsiz bir akış içermesi, dect teknolojisinde olması, şarj edilebilir olması, kademeli ses ayarının olması gibi özellikleri araştırıp Vtech BM1100 bebek telsizini aldım. Kullananların da en memnun kaldığı telsizlerden biriymiş bakalım gelsin deneyeceğim🌸