Kizlar gebeligimin basinda alt ast çok yuksekti sonra butun ilaclari kestik düştü bugun kan verdim sağlık ocaginda 36 haftaligim alt :220 ast:170 olmus sebebini anlamadım ama çok korkuyorum bir sey olur mu ayni seyi yasayan var mı ? Nasil bir yol izlediniz