Ssraa Kesin değil ama erkek gibiyiz. Eşim erkek olursa babasının ismini koymak istediğini söyledi kayınbabamın adı da mustafa. Ben de yanına ekleme yapmak istiyorum birazcık klasik dışı isim önerebilir misin henüz erken ama insan düşünüyor işte ben not alıyorum😆
Minikmucizemibeklerkeen Benmde kaynpedermin ismi Mustafa biz yanina Ayaz ekledik ama yillardir hayalimizdi Mustafa Ayaz koymak, ikinci bi oglum olursada Süleyman Asaf koyacagiz Asaf Ayaz Yagız bunlari dusuneblirsn canm 🤗
Ssraa Minikmucizemibeklerkeen eşimin yakın akrabalarında yağız ve asaf var onları direk kafadan mecbur eliyorum ☺️😆
aysegulduman55 Soyisim de onemli mustafa zaten uzun bir isim bu çocugun ilerde sınavda isim kodlayacağınıda dusunrsek😭