Kg16 Cerensari16 ben pembe maviye gidiyorum. Çok memnunum 🌸 Doktorların hepsi çok iyi tavsiye ederim. Benim doktorum Nevin hanım ve Feride hanımdı. Çalışanlarından da çok memnunum 🌸 Herkese tavsiye ederim.
Meloo123 Bende pembe mavi nevin hanım ve feride hanıma gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim cok ilgililer
Zeymur1693 Bende tüp bebek yaptırdım nevin hanıma ve Feride hanımla devam ediyorum.hepsi birbirinden iyi doktorlar hastane de çok iyi