Herkese iyi akşamlar tüp bebek tedavisi görerek hamile kaldım tedaviyi yapan doktora gittim geçen hafta 5+5 haftalıkken alttan muayeneyle keseyi bebeği be hatta azda olsa kalp atışını dinletti çok sevindik tabi aradan 1hafta geçti hafif kahverengi lekelenmem geldi diye burdaki özel hastaneye gittim rastgele bi doktora gözüktüm alttan muayene etti keseyi gördü bebeği gördü kalbını duymak için çok uğraştı baya çaba gösterdi ritmi yakalayamadı sadece bi ara kalbın attığını gördüğünü söyledi 5haftalık dedi şaşırdım 2hafta sonra tekrar gel dedi durumu anlattım geçen hafta hafifte olsa duyduk kalp atışını şimdi daha iyi duyarız umuduyla gitmiştim doktorda bana dediki onları cihazlarıyla bizim cihazlarımız bir değil ondandır dedi ama benim aklımda bir sürü soru işareti var kafayı yemek üzereyim kalbi atıyomuydu da durdu tekrar başka doktora gitmelimiyim