Kızlaar sabah 7de nişanım geldi akşam da kontrolüm vardı doktora. Erken gel dedi randevu saatimden önce gittim açıklığımın kaç olduğunu söylemedi ama 2 cm falan heralde çok minik acılman var dedi. Yarın sabah 7de yatışım yapılacak aksam 4e kadar doğurmuş olursun dedi doktorum bol bol egzersiz yapmamı önerdi. Şimdi evdeyim arada giren sancılarla birlikte bekliyorumm. Benim için dua edin kolaylıkla alayım kızımı kucağıma 🩷🤰🌸🤲🏻