_Eliffm Yaklaşık 13 haftadan beri coledan D3 kullaniyoeum 20 haftalık oldum doktorum verdi ama kan değerlerim normal düşük değil aranızda kullanan varmı acaba haftada 2 kere içiyorum
Suhiss _Eliffm ben kullanıyorum haftada 2 az degil mi her sabah 3 damla kullaniyorum ben degerlerle ilgisi yok hamile olduğumuz icin kullanmamiz lazım
_Eliffm Suhiss benim kullandığım damla değil kapsül o yüzden sormak istedim tesekkür ederim.cevabiniz için