Kizlar bende malesef yine diyabet cikti, ilk cocugumda diyet yapmistim ama 2kilo860 dogmustu bayada actim ama bunda insulin vurulsam mesela gebelikten sonra diyabetin kalma orani nekadar acaba birde ac kalma yerine istedigimi yesem tabii saglikli bisekilde?