Selam kızlar 34 haftaya girdik bebiş doğdu butonu görünce bi duygusallık geldi 🥲perşembe kontrolüm var doktorum daha hiç nst ye bağlamadı merak ediyorum açıkçası bebiş kiloları nasıl bu haftada olup olumlu olumsuz yaşadığınız şeyler var mı bebek hareketleri biraz azaldı ve acıtıyor bende şuan bu şekilde