Bernailhan94 Ben riskli gebelik geçiriyorum bi çok sorunum var Pendik medipol de onerebilecegıniz bir doktor var mı
Yaprakdokumuseverr Bernailhan94 Ben saadet hanımdayım ilk çocuğumu da onda doğurdum. Aytekin hanıma da gittim o da çok güzel ilgileniyor.
Busra61CN Bernailhan94 emine hanıma takiplydm doğumum onda gerceklesti. İlk dogumumda 40gün kalkamadım resmen. Emine hanımın nasıl bi eli varsa 4.gün ayağa kalktım sezeryan doğumum. Çok ilgili işini dört dörtlük yapıyor bence birazda pimpirikli
Kelebek1_ Bernailhan94 Pendik doktorlarının hepsi iyi galiba ilk doğumu orda yaptım Saadet hoca takipliydi işinde çok çok iyi doğuma emine hoca girmişti ikinciye hamileyim gurbetteyim ailemin yanına doğuma buraya geldim ve emine hocayla devam ediyoruz ama kim olsa herkes memnun doktorlardan
Yagizinannesi_ Bernailhan94 Ben aytekin hanıma gidiyorum. 24 haftaya kadar başka doktorlatdım aytekin hanıma geldiğimizfe neden daha önce gelmedik dedik eşimle bence en iyisi o
Becem Bende Emine ünlü değirmenci doktora başladım Salı günü gittim güzel ilgilendi dinledi çoğu şeyi kendi detaylı anlattı yönlendirdi bebeği de detayl gösterdi biz memnun kaldık çok sevdik kendisini inşallah böyle devam eder
Melek1818 Bende saadet hanima gidiyorum güzel ilgileniyor ama canan var birde ondan kimse memnun değil emine ve Aytekin de iyi diye duydum
Nissyoo Aytekin hnma gitmem gereken tarihe randevu bulamıyorum Aytekin hnm dışında güleryüzlü iletişimi iyi numara veren herşeyi anlatan doktor öneriniz varmı acaba
Becem Nissyoo bende Aytekin hanıma randevu bulamadığım için Emine ünlü değirmenciye gittim memnun kaldım herşeyi tek tek anlattı gösterdi
Zlyha58 Bernailhan94 herkesin beklentisi farklı olduğu için bana iyi gelen belki sana iyi gelmez ben 3 sene önce de Emine hanıma gittim şimdide onda yapıcam bir daha doğursam yine ona giderim ben çok memnunum 🫠
Tgbaby Bernailhan94 emine ünlü değermenciye gidiyorum çok tatlı ve işinde başarılı başka doktor denemedim 28 haftalığım
momzuzan Bernailhan94 Aytekin hanımı öneriyorum randevu bulmak zor ama 2-3 hafta önden alınca randevuları bir sıkıntı olmuyor. Acil bir durum olunca aradan alıyor. Her anlamda iyi bir doktor doğal doğumu destekleyen tek doktor. Şiddetle öneririm