Sinembeybi bu yıl 24 ocakta kürtaj oldum. 1. Ayın sonunda betam sıfırlandı, şuan da regl donemindeyim. Beta sifirlanmadan kesinlikle gebe kalmamam gerektiği söylendi. Kürtajdan sonra da 3 ay beklenmesi gerektiğini.
Zaten adet görünce yumurtalama olunuyor demektir. Yani kalinabilir