Mucizem_01011 hayırlısı olsun, sıkmayın canınızı.
Bana da doktor beyinde kistler, kalpte parlaklıklar var dedi. O panikle parayı gözüm görmedi, hemen fetal dna yaptırdım. Onun için kan almaya eve gelen hemşire bile söyledi, %80-90 oranında 1-2 ay içinde kayboluyor diye. Doktor söylememişti halbuki. Söylese o kadar panik olmazdım zaten.
Test temiz geldi çok şükür. Zaten 2 hafta sonra sonucu göstermek için gittiğimde beyindeki kistler kaybolmuştu bile. Kalpteki parlaklık halen devam ediyor, 3-4 gün önce ayrıntılı ultrasonda da öyle görünüyordu. Ama test temiz geldiği için onun bir önemi yok, bir hastalık teşkil etmez dedi ayrıntılıyı yapan doktor da.
İnşallah sizin de kaybolur ilerleyen haftalarda🙏