Kızlarrr 35 + 4 deyim kızım içerde aşırı hareketli ilk defa bukadar hareketli evet hareketli olmasi iyi diyorlar doktorlar ama beni bu hareketlilik brz korkuttu aşagıya aşırı baskı yapıyor ve canö açıyor sizce hastaneye gitmelimiyim herşey de panik yapıp gitmek istemiyorum ama bugün bi farklı normal mi yoksa gidip nst ye mi bağlanayım