Sabah uyandigimdan beri kasilmalarim var doktor
randevum da sabahti zaten NST de duzenli çıktı sancilarim 5 dakikada bir geliyor. Doktorum eve gidip dus alip dinlenmemi, eger 2 saat içerisinde geçmediyse
hastaneye gidebilcegimi söyledi. Bugün en geç 6-7
dakikada bir kasilmam oldu ama gitmedim hastaneye çünkü erken gibi hissediyorum akinti veya su gelmedi.
Bende agrilarimin daha siddetli olmasini ya da su gelmesini bekliyorum dogru mu yapiyorum acaba?