Gldn1905 Arkadaşlar merhaba 40 gün önce sezeryan oldum ama özellikle son 1 haftadır inanılmaz topuk ağrısı ve bacak ağrısı yaşıyorum resmen yere basamıyorum ağrıdan böyle bir durum yaşayan oldu mu önerileriniz nelerdir ?