emrekedi Top gelmesi gibi bir durum yaşamadım ama ilk hamileliğimde 22 haftalıkken tansiyonum düştüğü için bayılmışım ve sert bir düşüş yaşayıp karnımın üstüme gelmediğini hatırlıyordum sadece. Karnımdan bir darbe almadığım için doktorum çok yüksek bir ihtimalle bir şey olmayacağını ama yine de içimin rahat etmesi için gelmemi söylemişti. Çok şükür bir şey olmadı sizde de bir şey olmayacaktır inşallah 🙏