Sab16 Diladeniz2 benim de 22 si bat günüm dün yumurtlama gördüm dün gece değerlendirdik bakalım hayırlısı 🥰🥰
Ego Diladeniz2 kuzum testini yapmadım ama tahmini bugün yada yarın gösteriyor uygulama sende yumurta takibi yapıyormusun
Diladeniz2 Ego evde ovülasyom testi var ama stres olurum diye hiç yapmadım takvime göre hareket ediyorum 😍
Ego Diladeniz2 bende yapmıycam canım zaten belli günler bu bir hafta iyi değerlendirsek gerisi Allah’ın izniyle gelir
Musel Diladeniz2 benm takvimde dün gösteriyordu ovülasyonu ama ben bu ay ovülasyon testi yaptım alakası yok takvimle adetim bittikten 5 gün sonra çatlama gördüm takvime göre hareket etmeyin bence
Ego Diladeniz2 daha yeniyim benim nasip olursa inşallah 2. Olcak canım Allahım isteyen herkese içindede bana nasip etsin 😍🥰🫶
Diladeniz2 Ego benim de geçtiğimiz Ekim ayında bir kaybım oldu şimdi tekrar deniyoruz rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşaAllah ♥️♥️
Diladeniz2 Ego bugünde yumurtlama gördüm henüz çatlamayı görmedim kuzum sanırım bir kaç gün sonra çatlamayı görürüm
Sab16 Diladeniz2 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bir dış gebelik geçirdim bende korunma sürem yeni bitti ovulasyon testi yaptım dün akşam yumurtlama gördüm bakalım sıra catlamada 🥰🥰❤️