34 haftalık gebeyim, ayın 13ünde randevum. En son da üç hafta önce gittim doktorum 35 36 haftalıkken gel nstden takibe başlayalım dedi, bi kaç gün önce yani cumartesi ve pazar günü annemle evimin dip köşe temizliğini yaptık hem bayram geliyor hem doğumum yaklaştı diye buzluğu doldurduk. Babamla erkek kardeşimde yardım etti eşim uzun yol şoförü diye. O gece yorgunluktan sağ kalçamdan bacağımı asla hareket edemedim halbuki hiç ayakta durmadım asla ağır iş yapmadım. Ki annemler asla yaptırmaz. Ve anlamadığım bir şekilde dün de hafif kalçamda sızlama vardı, şuanda da iki bacağımın arasında vajina kemiklerimde sanki bir genişleme oluyormuş gibi kemiklerinde sızlama oluyor yürürken de bacaklarımda açıklık oluyor gibi sanki penguene döndüm doğum haftam yaklaştığından dolayı mı acaba zaten her gittiğimde bebeğim doğum pozisyonunda baş aşağı duruyor yani kanala falan mı girdi diye düşünmüyor değilim su veya nişan gelmesi de olmadı