Betulgkc Kızlar erken doğum riskim var karnımda bebek çok sertlesiyor erken gelmemesi için ne yapmalıyım birde 34 haftadayiz zorunlu sezeryan ve 1 Nisan için tarih verdiler çok korkuyorum neler yapmalıyım bu süreçte
Aysenur-yakarer28 20.haftadan beri sertleşme yaşıyorum şuan 32.haftamdayım istirahat etmeye bakın her geçirdiğiniz gün kârdır