Önceki hamileligimde de doguma kadar anamdan emdigim burnumdan gelmisti bunda 15+6 yım daha simdiden agrı yapmaya basladi baktim bugün epey belirgin sislikler önceki hamileligimde doktor yapacak bir sey yok dogumdan sonra gecer demisti gecmisti yine basladi tekrardan göstermeli miyim ?