kubracpkn valla emzik 3 yaş, ama 13 yasina kadar biberon kullandim hatirliyorum. Dislerim inci gibi. Asla alakasi olduğunu düşünmüyorum. Yillar öncesinin eski emzikleri hele ki yani. Bence tamamen genetik. Anne babamin da dişleri düzgün. Benimki de duzgun oldu ne diş ne damak problemi hic yasamadim. Hala diş hekimine gittigimde cok şanslısın cok duzgun dislerin der. 😂 tabi hamile kalinca azicik cürüme basladi ne kadar fircalarsam fircalayayim ama olsun o kadar. Dis hekimi gebelikte normal dedi