Dilarakn35 Devlet ne kadar ücret veriyor doğum için arkadaşlar ben şu anki kurumumda 1.5 yıldır çalışıyorum kıdem tazminatı alıp çıksam mi diye düşünüyorum ama doğum haklarından yararlanamıyorum sanırım ozaman. Doğum iznine ayrılan var mı?