Betl35 benim ikinci oğlumda gebelik şekerim çıkmıştı 22 haftaya kadar 6 kilo almıştım 22 den sonra diyete başlamıştım doğuma kadar toplamda 8 kilo almıştım şimdi yine hamileyim 23+2 ve yine gebelik şekerim çıktı yine 6 kilo aldım bu haftaya kadar yine diyete başladım doğuma kadar 2 kilo daha alırim en fazla 8 kiloyla doğuma giderim diye düşünüyorum bence 12 haftaya göre baya fazla almışsın canım dikkat et şekerin çıkabilir