gizem-cbn zf_2707 1 haftalık kızım var hiç kundaklamıyorum sadece emzirirken elini kolunu atarsa sarıyoeum biraz başından kundağı yapmamak gerek bebek sonradan her hareketine irkilip uyanır
mavikalpvemavikalp zf_2707 yavaş yavaş kundağını azaltın bence atıyorum yarım kundak yapın yavaş yavaş gevşeterek ilerleyebilirsiniz
Gul2808 zf_2707 yarım kundak yaptık oğlumda hep çünkü sürekli kendini uyandırıyordu . Zamanla büyüdükçe bıraktık öğlen uykusunda kundak yapmadım mesela gece uykusuna geçerken kundak yapmadim uyuyunca yaptım böyle böyle alıştı