femaraprensesi KIZLAR 8/9/10/11/12 ŞUBAT’TA ADET GÖRÜP İDRAR TESTİ VEYA KAN TESTİ VEREN VARMI NEGATİF Mİ ÇIKTI ? POZİTİF Mİ ? KAN DEĞERİ POZİTİF ÇIKANLAR KAÇ ÇIKTI DEĞERİNİZ ?
Dilaralemdar femaraprensesi Benimde 14 şubat. Bat 11 Mart yarın erken gebelik testi yapıcam ama bakalım🙏🏻🙏🏻🥹🥹
femaraprensesi Nzyl hiç belli olmaz önceki gebeligimde adetin 23. Günü kan verdim 0.19 çıktı adetin 25. Günü verdim 10.31 çıktı sağlıklı doğum yaptım
trknnckrr Erken gebelik testinde silik çift çizgi. Ertesi gün kan verdim 49. Dün yine verdim bugün sonuç yükselirse 2 hafta sonra doktora gidicem
femaraprensesi trknnckrr benimde 9 veya 11 Şubat tam hatırlamıyorum bende ya akşam kan yada yarın test yapcam