aresinannesi1 Hanımlar 31 haftalık gebeyim aşırı derecede mide bulantım var tekrardan prilam içmeye başladım ama faydası olmuyor ve tansiyonum sürekli düşüyor elim ayağım kalkmıyor benim gibi olan var mı 😞