Dlk5394 25 haftalık hamileyim Göğsümden su gibi birşey geldi , normal midir? Doğumdan sonra sütün bol olacağına mı işarettir
busraozkan33 Dlk5394 bu haftalarda kanallar yavaş yavaş dolmaya başladığı için normal sıvı gelmesi ama kesinlikle oynama bı daha gelecek mi diye çünkü rahim ağzını uyarıyor erken doğum riskin olabilir sütun fazla olacaginin belirtisi değildir dedi doktorum