Dün park halındeki arabaya sürttüm kayınbabamın arabasıydı panik yaptım ayrıldım ama çok pişmanım gece uyuyamadım otoparkta oldu bu olay kemara vardı araç sahibı beni bulabilir mi plaka falan da almadım helalleşmek istiyorum ama bi akıl verin kayınbabamın arabasında hiçbirşey yok