Merve1006 Meryem20 12 haftalıkken kız dedi canım bulantı kokulara hassasiyet devam ediyo benim 😔 bi de çok halsizim ben gibi olan var mı?
Moralsizanne Merve1006 benimde koku hassasiyetim ve yorgunluğum var cnm.. onun dısında kusma sivilce falan yok kız gibi dedi 12+4
Bhrsu Bizde haftaya gidicez bakalım kızlar erkek mi kız mı nasıl anlarsınız erkekler daha çabuk gelişir derler ama kızlarda aynımı kız cok istiyorum tabi başta sağlıklı hayırlı olsun herşeyden önce pnemlı olan o neblym ipucu verirmisiniz 🙈
Bhrsu Merve1006 canım omunla alakası olcağını sanmıyorum benim yengem deli gibi et yemekleri et seviyordu yiyiyordu 3 tane kızı oldu
Denisss Merve1006 ben et yiyorum ama bebegim kiz ☺ onunla bi alakasi yok bence her bunye farkli reaksiyon gosteriyor
Yasmnnn Yarın 13 haftalığız☺️ ikili testimizi yaptırdık temiz çıktı çok şükür cinsiyeti öğrenemedik💕😆
Gul33 13+5 kız olduğunu söyledi doktorumuz. Et ve peynir yiyemiyorum. Cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama 🙂
Ndtrkd Gul33 ben de aşırı et ve peynır yıyıyorm normalde asla canım ıstemez gelıp gıdıp peynır yıyorum 😄