Selinayaz sizin gittiğiniz hastanede yada doktorda bi problem var sanırım. 16 haftalıkken cinsiyetini söylemişti doktor 30 haftalık oldum hala her gittiğimde cinsiyetini söylüyo. Belli bi haftaya kadar ultrason çıktısı bana da vermedi ama çıktı da belli olmadığı için vermiyorum deyip ekranı çevirip göstermişti. Hala da ekrandan da gösteriyo. Bidaha ki kontrolde çıktı isteyip merak ettiklerinizi sorun kesinlikle