İlk gebeligimde 37. Haftada suyum geldiği için hastaneye gittim acilmam ve sancım yoktu fitil verdiler 12 saat açılma olmazsa suni sancı vereceğiz dediler , 12 saat ne acilmam ne sancım oldu . Daha sonra suni sancı verdiler 17 saat suni sancı aldm . Şuan 38 haftalık gebeyim inşallah herşey normal şekilde ilerler ve evde çekip dayanabildigim kadar dayanıp öyle giderim ve kolay olur