HavvaKosar devlete 6+0 kem gitmiştim bana neler söyledi. Kese çok büyümüş ama bebeği göremiyorum gelişimini durdurmuş olabilir hiçbir şey görünmüyor boş olabilir demişti canımı çok sıkmıştı 1 hafta sonra özele gittim çok şükür kalp atışını da duyduk. Görülmemesi gayet normalken bu haftalarda Bazı doktorların neden özellikle can sıkıcı şeyler söylediğini anlamıyorum. Hiç canını sıkma bol bol dua et rabbim sağlıklı evlat versin haftaya duyarsın kalp atışını da