Benimde 1/91 gübi bir oran cıktı bir peranatolağa göründüm fetal dna testi yaptırdım bi sıkıntı çıkmadı 11 bin civarıydı şimdi 22 haftalık oldum ama hala korkuyorum keşke yaptırmasaydınız ikili testi cevremdeki herkes sonuçlar doğru cıkmıyor diyor bazı doktorlar bu tanı amaçlı bir test diyor bazıları aşırı korkutuyor yani kesin sonuç verecek diye bir şey yok. Canınızı sıkmayın sizi çok iyi anlıyorum sonucu öğrendiğim zaman çok üzüldüm mahvoldum ama hala korkuyorum ama içim daha rahat her şey Allahtan inşallah sağlıklıdır bebişler🙏