Mavisilegamzeli
Sağlık ocağı kan sayımı için kan vermemi istedi. Sonuçları almaya gittiğimde doktor enfeksiyon kapmışsın dedi. Kendi doktoruna göster çok detaylı bilgi veremeyeceğim dedi. Pazartesi gideceğim hastane doktoruma. Başına gelen var mı bir tehlikesi varmıdır ki acaba 🤔