Kızlar doğumdan sonra Doğum odasında 2 saatlik bi gözetim altında olacağım söylendi yani hastane kuralı bu şekil sanırım ve altı açık gecelik elbise tarzı giysinin daha rahat olacağıni söylemişti ebe ama ben bulamadım bu tarz bi gecelik siz neler aldınız doğum sonrası giymek için