idos İlk gebeliğim 15. Haftadayım. Son 1 haftadır kasıklarımda karnımda bir şeyler hissetmeye başladım. Bazen noktasal hafif acı gibi bazen böyle dalgalanma gibi. Bebek hareketini mi hissediyorum acaba ? İlk gebelik için erken değil mi?
EceNaz26 idos bende 15. Haftada başladım hissetmeye ilk gebeliğim. Ama acı şeklinde değil minik pıt pıt şeklindeydi o haftada