İlk hamile kaldığımı öğrendiğimde betanın artısını 2 günde bir kontrol etti doktor dış gebelik var mı yok mu diye düzenli arttığını görünce betaya gerek yok artık keseyi bekleyeceğiz dedi sonra keseyi bulduk sonra kalp atışı derken bu şekilde ilerledi betaya hiç bakmadı ilk zamanlar önemli oda dış gebelik varmı onu anlamak için ama korkma sakin ol akışa bırak endişe seni yorar korkulacak bir şey yok sağlıcakla doğur inş