23 haftalık hamileyim ilk 3 ay içerisindeyken balıktan acayip tiksindim 2 kere zor yedim başka hiç yiyemedim dokotrum haftada 1 yemem gerektiğini söylüyor ama yiyemiyorum. benim gibi olan varmı bi sorun yaşadınızmı daha sonra vitamin eksikliği tarzında?