mmozaa Rabiajc benim de az çalışıyor her ay kan veriyorum ve ilaç düzenliyoruz ilacınızı içerseniz bir şey olmaz Allah’ın izniyle
Enfal_06 Rabiajc benim gebelikte çıktı öncesinde yoktu 1 aydır troid ilacı kullanıyorum 11+3 cumartesi tekrar kontrol edilicek benim yüksek çıkmıştı ilaç başladık
Gul_se77 Ilac kullanmazsanız tehlikeli tabiki bebegin gelişimini etkiliyor benim değerim yüksekti ilac kullaniyorum normal suan dahiliye doktoruna gitmeniz lazım guatr varsa
Enfal_06 Rabiajc o ilaçta yazmıyor sanırım biri daha demişti benim farklı mi acaba bilmiyorum ki benim bu