Birsen56 Kızlar bebişler küvezde süt yapmak için eczaneci bestlak damla verdi kulanan oldumu bebeişlere zarı varmı süte geçecek hiç kulanmadım daha önce bilginiz varmı
mervemurat16 Birsen56 bebeğe zararı yok diye biliyorum takviye gıda benim sütüm azdı ben kullandım ama öyle hemen arttırmıyor düzenli beslenme ve damlayıda düzenli kullanmak lazım
Krtcm Birsen56 bende kullanmadım ama ıcenler memnun genelde zaten sağdıkça cogalıyor ıkı saatte bır sagdım ben gece gunduz dondurucu süt doldu dereotu ye yeşil soğan bulgur bunlar süt yapıyor
huysuz__ Birsen56 artırıyo kesinlikle kullan bide e bebekte rezene çayları var süt arttıran kullanmalısın , 2 prematüre annesiyim çok süt götürmek zorunda kaldım kesinlikle artırıyo bu dediklerim, rezene çayı rahatlatıyo ayrıca bebeği