mmozaa Deletedmom_112 hayırlısıyla giydirmek nasip olsun ama her şeyden çok fazla geldi bana. 1 tane 10′lu yeter çünkü içinde penye battaniyesi zıbınıydı çorabıydı her şeyi oluyor zaten ekstra bir sürü de zıbın vs var. ilk bebek sanırım. benim kızım da 5 tane yeni doğan zıbın var belki bir iki daha alırım buna yeter de artar çünkü 1 ay bile giyemiyorlar bebek ilk ay 1200 kilo almıştı bile.
Deletedmom_112 mmozaa teşekkür ederim hepimize hayırlısıyla giydirmeyi nasip etsin 🌸 evet ilk bebek fazla olsun istedim elimde yıkamakla uğraşmak istemedim tek başıma olacağım bebişe yetebileyim istiyorum korkuyorum açıkçası muhtemelen dediğiniz gibi bir sefer anca giyer galiba
Hayat31 Bende sadece iki takım hastane çıkışı aldım biri 5li biri 10lu. Geri kalan herseyini 3-6. 6-9 aldım. Kilosu ne olucak belli değil ve Mayıs başı olacağı için zaten 40i çıkana kadar evde olur sonra köye götüreceğim orasida sıcak,rahat giysin bebiş
klbkvadisi gulesergurgen ben bu uygulamadan hemde çevremden duyduklarıma göre çokda önerilmiyor yenidoğan ve 0-3 o yüzden benımde sizin gibi kafam karışıktı sordum sordum en sonunda hastahane için beşli takım aldım hemşireye vermelik battanıye ekledım içine Yedek olarak iki ayaklı tulum aldım yenidoğan hem hastahaneye getiricem yedek hemde Evde giyer iki alt aldım zıbını beş tane yenidoğan aldım gerısını 3 ay ve 6 ay olarak epey bi aldım yanı zaten sonuçta açıkta kalmayacak şekilde mutlaka kıyafetı olur bence boşuna masraf yapmayın ha baktınız çokda lazım oldu gıdıp alırsınız yada eşiniz alıverir bence çokda alışverişe merak ederseniz 6 aydan gidin zaten çabuk büyüyorlar hele de kılo alımı hızlı giderse
gulesergurgen klbkvadisi Ben baya aldım sanırım 🙈 sağlık olsun diyelim hepsini birer kere giydirirveririm olmadı ☺️