Matematik00 Arkadaşlar merhaba ben 14+2 de gittim doktor söylemedi ama sonra ölçümlerde gördüm kafa çevresi 2 hafta büyük. Karın çevresi de 6 gün büyük böyle birşey yaşayan var mı. Sonradan normale dönüyormu.
Matematik00 Benim 3. Gebeliğim belli bir haftadan sonra ölçümler ayaktan alınıyor ayağı haftamla uyumlu baş çevresi önde 2 hafta. gelişimsel olsa orantılı bir şekilde ayağı da önde olurdu.