Bume Rahimde perde ameliyatı oldum şu an hamileyim kaç haftalıkken doğurdunuz doktor; rahim biraz basık olduğu için erken doğum riskin olabilir dedi
Elid Bume ben perde ameliyatı sonrasında iki gebelik geçirdim ikisinde de 38+4 de geldi. Bana da erken olabilir 37 filan demişlerdi ama erken gelmedi öyle
Hmsrln Bume bende perde ameliyatından sonraki hamileliğimde 20. Haftada rahim ağzı kısalığıda oldu ve Serklaj atıldı.. doğumumda 41. Haftada oldu
Yenianneyim134 Aslanmom1 bende perde ameliyatı oldum. İlk bebeğim 35 haftalık doğdu. Şu an ikinci gebeliğim 35+1 olduk. Serklaj olmadım hiç
Aslanmom1 Yenianneyim134 Ya ne güzel darısı bana. Perde çok büyükmüydü peki ? Benim baya büyüktü çok az bir şekilde kalmış sanırım üst kısımda oda
Yenianneyim134 Bir_nazenin01 narkoz veriyorlar, alttan dikişsiz bir şekilde ameliyat ediyorlar. Uyanınca adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor sadece
seymanuryldrm Aslanmom1 ameliyat sonrası doktorum çok kalındı dedi rahim filminde o kadar kalın cikmamisti sanırım . İki ay spiral takılı kaldı ve ilaç tedavisi verdi iki ay sonunda hangi doktora gitsem ameliyatimi yapan doktoru sordular hepsi çok beğenmişti.
Yenianneyim134 Aslanmom1 evet büyüktü rahimim kalp şeklindeydi. Benimde az birşey bırakmış çünkü daha keserse rahime zarar verebilirmiş. O bıraktığı da erken doğuma sebep oluyormus. Ameliyat olduğum doktorda sezaryen oldum, yine olcam.
Aslanmom1 Yenianneyim134 Ay darısı bana canım. Bende de çok az bırakmış yoksa rahim delinirdi dedi. Bebek sol tarafa yerleşmiş sağda yine boş rahim gibi gözüküyor
Aslanmom1 Yenianneyim134 12. Haftadan itibaren rahim ağzını ölçücez hep dedi riske atmamak açısından. Senin ölçülüyormuydu
Yenianneyim134 Aslanmom1 Amin amin..Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın🫶🤲🌺 bilmiyorum Dr birşey demiyordu ama gebe olduğumu öğrenir öğrenmez progestan fitil başlattı her iki gebeliğimde de. Rahim Ağzı kısalması olmasın diye sanırım
Aslanmom1 seymanuryldrm aynen benimde 2 ay spiral ve ilaç tedavisi. Spiral çıkarttığı gün de balon uygulaması yapmıştı
seymanuryldrm Aslanmom1 Protestan kullaniyo musun vajinal o rahim ağzını uzatıyor kisalmasini engeller genel olarakta uzan çok ağır iş yapma ☺️
Aslanmom1 seymanuryldrm 5+1 de keseyi gördüğümüzde doktor onu vermedi ama 7. Haftads gittiğimizde sorucsm gerek varmıdır diye