Rukayye5151 Arkadaşlar 1 ay önce kürtaj oldum her şey iyi gitti yani kürtajdan sonra şimdi korunmadan ilişki yaşarsam gebe kalsam bişey olurumu benim hibi olan var mı
Hamilebirisi_06 Rukayye5151 doktorunuza sordunuz mu kimi doktor ilk adetten sonra korunmasız devam edebilirsiniz diyor kimisi de belli bir süre veriyor rahim toparlanması için
1palyaco Rukayye5151 doktorunuz ne şekilde söyledi korunmayı bırakmanızı söylediyse bırakın gebelik gerçekleşebilir . Benim doktorum bana üç ay korunmamı söyledi ardından korunmayı bıraktım 1adet dönemi geçirip gebe kaldım . Yani ilk doktorunuz en diyor ona göre hareket edin .
AycinGozuacik Bana da doktorum 2 ay önermemişti rahmin dinlenip kendini toparlaması gerekiyor demişti biraz ara vermenizde fayda var çünkü bu sefer oluşacak gebelikte sağlıklı ilerlemeyebilir bebek tutunamayabilir bu ihtimallerde var
Melike-1414 Kürtaj olmadim kendim düşük yaptim 1 adet gördüm kontrole gittiğimde de hamilelik düşüne bilirsin demişti bekliyorum bakalim.