Benim doktorum 17.haftadan sonra boya dedi ama bende daha 2 gün önce vegan boyayla evde kendim boyadım cok fazla dibim gelmişti aynı haftadayız seninle boyadım dünde dr kontrolum vardı cok sukur bişi gözükmedi ama saça oryal degerse ne olur bilmıyorum benim gebelık öncesinde alerjım oluyordu dipten sarı saçımı yaptırırken