Kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı bebek baya kanaldaydı zaten aynı devam ediyoruz bugün 37+1im cumartesi için gün verildi doğum için nstye girdim sancı cıktı doktor bir hap verdi bunu iç yarın gene nstye bağlancan eğer sancı devam ederse doğuma alırım cumartesiyide beklemem dedi fakat benim merak ettiğim bebeğin kilosu 2800 oda cihaza göre belki ya daha az ya daha çok yani cumartesi yada bugünlerde günü beklemezse küveze alırlar mı var mı böyle doğurup küveze girmeyen ben kilodan dolayı açıkçası tereddüt ediyorum az geldi bana ama doktorumda 3 kiloyu geçik doğup küveze girende var bu bebegın solunumuna bağlı dedi ne bileyim ben sitres oldum ister istemez ama kanalda olması dışında sağlıgında sıkıntı görünmüyo sadece doktor minyon bir bebek dedi