Eminesahin1 Merhaba dün şeker yüklemesi yaptırdım 1 saatlik sonuçlar 50 mg içtim sonuçlardan anlayan var mı? Doktoruma da yazdım daha dönmedi 
Sermec27 Eminesahin1 şeker düşüklüğü var bu da riskli bir durum doktorunuz gerekli şeyleri söyleyecektir diye düşünüyorum bu açlık ama tokluk 1. Ve 2. Saat yok
busbus14 Eminesahin1 canım 50lik içtiğinde neden 2.saatte baktılar bende 50lik içtim onda açlıktan 1 saat sonra bakıldı senin tokluk normal çıkmış ama açlık düşük biraz
Eminesahin1 Sermec27 haftaya gideceğim doktora 27+6 haftalık ikizlere hamileyim doktoruma yazdım ama dönmedi
Eminesahin1 busbus14 burda 2. Saat yazıyor ama aslında 2. Saatte bakılmadı 1 saat bakıldı yani ilk açlık sonra içeceği içtim 1 saat sonra bakıldı