Kızlar ben 7 haftalık hamileyim yaklaşık 10 gündür mide bulantısından bayılcam. Ayrıca 2. Gebeliğim 1 oğlum var onda hiç böyle olmamıştı. Herkes diyor ki bu kız muhtemelen. Şimdi ne önemi var demeyin tabiki çocuğum sağlıklı olsun kız veya erkek fark etmez ama kız da olsa erkekte olsa insan merak ediyor. Genelde böyle mide bulantısı çekenler hangi cinsiyeti öğrendi merak ediyorum bende 😊 Bilimsel yorumlar istemiyorum bu foruma bence kafa dağıtmak için geliyoruz 😊🙏💐💕