_Mother_ Selcan65 17 haftalık iken beta bakmaya gerek yok beta sadece ilk haftalarda takibi yapılır belli bir zaman sonra artış olmuyor doğuma doğru yavaş yavaş azalıyor
_Mother_ Minik122020 betaya göre hafta hesabı yapılmaz son adet tarihi ve ultrason ölçümüne göre kaç haftalık olduğu belli olur bu sizin ilk sonuç mu sonucunuz güzel çıkmış