Nissyoo Kızlar dışardan yemek yediğiniz oluyor mu nelere dikkat ediyorsunuz iskender vs yasak mı mesela neler tercih ediyorsunuz
Hulo2105 Nissyoo valla ben herşeyi yiyorum. Zaten ilk 3 ay asla bişey yiyemedim. 3 ay bitince ne bulsam yedim. Sadece salam sosis fazla tüketmemeye çalışıyorum. Onun dışında çiğ olmayan herşeyi yiyorum
Temmuzmucizesi26 Nissyoo haftada 1 dışarıdan yiyorum özellikle köfteci Yusuf menüleri ve komagene çiğ köftesi yiyorum bir sıkıntı yok çok şükür
Elo__35 Nissyoo hiç bir şey tercih edemiyorum 6 gün sonra doğurcam kusuyorum yiyebilirken yiyin Benim için bir tane daha yiyin 😂😂😂
BabyAta Nissyoo iskender niye yasak olsun ki et sonuçta. Fastfood yanında en masumu iskender olur 🙈 abartmamak kaydıyla hep yedim dışardan
Minigiim-vebenn52 Yemiştim hep dışardan hamburger pizza lahmacun vs Sürekli yemiyosum ya her gün bişi olmaz hatta benimki hamburger yiyince oynuyordu oda seviyordu bence 😂😂
elmaelmaelma Güvenilir yer olduktan ve et ürünleri iyi pişmiş olduktan sonra çok sorun etmiyorum ben, yedim ve yiyorum canım istedikçe.
asell13 Nissyoo herşey yiyorum bende evdede herşey yiyorum taştan yumuşak olsun yeter 😂😂 salam sosis hazır köfteler almıyorum ama ayda 1-2 defa kola cips fast food veya hazır yemek hiç fark etmiyor affetmiyorum 😂😂 canım isterse abartmadan herşeyden yiyorum